mandag 27. februar 2012

All I ever wanted.

Da sitter jeg her igjen, klokken har rundet 23.25 og jeg er like våken som vanlige mennesker er midt på dagen. Er en stund siden jeg har skrevet nå, og det har skjedd utrolig mye på kort tid. Å dagene min svinger som en huske i full fart. 


Først og fremst har jeg kjøpt meg ny data så nå kan jeg endelig blogge igjen. For min kjære Ipad var ikke veldig fan av det. 
For det andre er jeg ganske sliten, men jeg er lykkerligere enn jeg har hvert på månder. Dette er fordi jeg ikke lenger er singel! Jeg har fått kjæresten min tilbake, eller halveis hvertfall. Med dette mener jeg at han er jo i marinen og jeg ser han svært sjeldent., men vi er blitt kjærester igjen anyways 
Det tredje er at jeg har fått masse vakter på jobben, Jippii! 
Liker at folk er sykemeldt, er ikke veldig snilt å like det. Men det gir meg mulighet til å jobbe å tjene masse penger, i hvertfall litt mer penger.


Idag fikk jeg pakken min fra H&M ! 
Bilder av de nye tingene kommer nok i morgen, er for sliten til å finne frem kameraet. 


Nå sitter jeg å venter på at "Games of thrones" skal bli ferdig lastet ned.
Håper det er en bra serie, ellers blir jeg i rimelig dårlig humør for jeg har sett alle episodene av de andre seriene jeg har.

Bilde er av Kjæresten min og meg.
Tatt i bryllupet til min bror i Tulum i Mexico i fjor sommer.


Skjedd noe spennende i deres liv i det siste da?



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar