onsdag 29. februar 2012

  Jeg vet du dro av gårde for å finne et bedre liv.
jeg håper du finner det på første forsøk, selvom det sårer meg at du drar din vei.
Jeg ville dratt hvor som helst for deg.
Jeg vet jeg ville hvert trister om du  ikke dro for jeg vil ikke være grunnen til at du ikke reiste.
Men det vil alltid være en her som savner deg.
En som skulle ønske du var her.
Det er meg.

Men jeg vil ikke være grunnen til at du ikke dro. 
Jeg ønsker at du skal komme deg dit du vil med eller uten meg.
For du betyr så mye for meg at jeg ikke vil ødelegge noe for deg selvom det sårer meg.

Jeg vil vente og alltid være her når du trenger meg.
Som en venn eller som kjæresten din.
Noen ting er for bra til å miste å du er en av de tingene.


Hvis kjærligheten er den sterkeste av alle så vil ikke dette være noe problem for oss.
Å jeg vet vi vil klare det, for jeg har troa på oss.
Det vi har.

Uansett hvor du er eller hvor jeg er så vil vi alltid høre sammen.

Hva hadde sjøen hvert uten bølger, hva hadde himmelen hvert uten sol.
Hva hadde jeg hvert uten deg ?

P.S I♥U

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar